مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-11سياسي

4 هزار پیشکسوت دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند


معاون معاون سیاسی امنیتی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس از رزمندگان و پیشکسوتان تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر دوشنبه در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه های مختلفی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تدارک دیده شده است که همه دستگاه ها در جهت عملیاتی کردن این برنامه ها مشارکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این هفته از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور تجلیل می شوند، افزود: چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس از تمام نقاط استان در این روز تجلیل می شوند که محوریت این برنامه تجلیل از مادران و همسران شهدا است.

وی عنوان کرد: در سالروز آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه در مرکز استان برگزار و یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس با همکاری تیپ 48 فتح بازسازی می شود.

هاشمی مهر از برگزاری نمایشگاه فرهنگی در دهکده دفاع مقدس خبر داد و گفت: با حضور رزمندگان دفاع مقدس نشست های روشنگری، بصیرتی و تبیینی در مدارس و برای دانش آموزان استان برگزار شود.

وی گفت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و مردم با دستان خالی با رشادت و دلاوری در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و یک وجب از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار پیشکسوت دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند

4 هزار پیشکسوت دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند