مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-18ورزشي

حذف یونس امامی از قهرمانی جهان/ تانک روس دنده سنگین حرکت کرد!


یونس امامی از رقابتهای جهانی کشتی آزاد حذف شد اما کایل اسنایدر و عبدالرشید سعدالله یف رقابت های جهانی را با برد شروع کردند.

- حذف یونس امامی از قهرمانی جهان/ تانک روس دنده سنگین حرکت کرد! یونس امامی از رقابتهای جهانی کشتی آزاد حذف شد اما کایل اسنایدر و عبدالرشید سعدالله یف رقابت های جهانی را با برد شروع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار شانس مجدد وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد، یونس امامی در یک کشتی سخت به مصاف ختیگ تسابولوف ملی پوش سابق روسیه و فعلی صربستان رفت که 11 بر 4 شکست خورد تا ضمن حذف از مسابقات، سهمیه المپیک را هم از دست داد.

همچنین رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهانی در بلگراد ادامه یافت و کایل اسنایدر آمریکایی در اولین کشتی 11 بر صفر با قاطعیت نیشان راندهاوا را از پیش رو برداشت.

عبدالرشید سعدالله یف قهرمان جهان و المپیک که رقابتهای سال گذشته را از دست داد، در اولین کشتی 7 بر صفر نیکولاس ده لانژ از آفریقای جنوبی را شکست داد.

در این کشتی سعدالله یف طراوت قبل را نداشت و حریف آفریقای جنوبی چند بار برای زیر گرفتن اقدام کرد که با خیمه های سنگین این کشتی گیر قدرتمند روبروشد تا شک و تردیدها را نسبت به موفقیتش در این دوره افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یونس امامی از قهرمانی جهان/ تانک روس دنده سنگین حرکت کرد!

حذف یونس امامی از قهرمانی جهان/ تانک روس دنده سنگین حرکت کرد!