مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-28اقتصادي

دولت سیزدهم با وجود مشکلات توفیقات ارزشمندی کسب کرد


استاندار همدان با بیان اینکه کلنگ زنی و افتتاح بیش از 56 هزار و 550 میلیارد تومان پروژه در سطح استان بی سابقه بوده است گفت: علیرغم مشکلات و موانعی که از گذشته به ارث رسیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در ملایر با بیان اینکه کلنگ زنی و افتتاح بیش از هزار و 550 میلیارد تومان پروژه در سطح استان بی سابقه بوده است اظهار کرد: دولت در راستای هموار کردن مسیر پیشرفت و توسعه با تمام توان اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در ملایر پروژه های با اعتبار 12 هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شدند که بیانگر نقطه عطف است افزود: علیرغم مشکلات و موانعی که از گذشته به ارث رسیده، دولت سیزدهم توفیقات ارزشمندی به ویژه در عرصه های علمی کسب کرده است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت سیزدهم رشد و پیشرفت کشور قابل قیاس با سنوات پیش نیست یادآور شد: در عرصه های صنعتی، علمی، پزشکی همچنین نظامی توفیقات ارزنده ای کسب کردیم که گام رو به جلو محسوب می شود.

وی به صادرات محصولات بومی اشاره کرد و گفت: در استان همدان نیز با احتساب مشکلات، پیشرفت و رشد قابل توجهی در بخش های چون صنایع، معادن، گلخانه ها و گردشگری همین طور ثبت جهانی هگمتانه ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم با وجود مشکلات توفیقات ارزشمندی کسب کرد

دولت سیزدهم با وجود مشکلات توفیقات ارزشمندی کسب کرد