مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-11بين الملل

تشدید درگیری ها در اردوگاه «عین الحلوه»؛ تعداد کشته ها به 8 نفر رسید


همزمان با تشدید درگیری ها در اردوگاه فلسطینی «عین الحلوه» واقع در جنوب لبنان، تعداد تلفات افزایش پیدا کرد و به 8 کشته و 128 زخمی رسید.

- تشدید درگیری ها در اردوگاه عین الحلوه ؛ تعداد کشته ها به 8 نفر رسید همزمان با تشدید درگیری ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه واقع در جنوب لبنان، تعداد تلفات افزایش پیدا کرد و به 8 کشته و 128 زخمی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود تلاش ها برای آتش بس در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در جنوب لبنان که از روز شنبه از سرگرفته شد، درگیری ها نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه افزایش یافته است.

النشره امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که در این درگیری ها تاکنون، 8 نفر کشته شده و 128 نفر زخمی شدند که 5 تن از زخمی ها از نیروهای ارتش لبنان هستند.

درپی درگیری های عین الحلوه نجیب میقاتی، نخست وزیر پیشبرد امور (موقت) لبنان در تماسی تلفنی با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره گفت وگو کرد.

میقاتی در این تماس بر اولویت توقف اقدامات نظامی و همکاری با دستگاه های امنیتی لبنان برای رفع تنش های موجود در اردوگاه مذکور تاکید کرد.

این درگیری ها درحالی ازسر گرفته شده است که الجزیره جمعه اعلام کرده بود، توافق آتش بس در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه در جنوب لبنان در نتیجه رایزنی های ارتش لبنان و نمایندگانی از جنبش های فتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید درگیری ها در اردوگاه «عین الحلوه»؛ تعداد کشته ها به 8 نفر رسید

تشدید درگیری ها در اردوگاه «عین الحلوه»؛ تعداد کشته ها به 8 نفر رسید