مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-17بين الملل

الاخبار: بشار اسد عازم چین می شود


روزنامه «الاخبار» به نقل از منابع آگاه، گزارش داد که رییس جمهور سوریه طی هفته های دیگر و در رأس هیأتی رسمی به چین سفر خواهد کرد؛ دیدار مقامات دو کشور در سطوح عالی با موضوع روابط دوجانبه پکن و دمشق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه الاخبار مطلع شد که بشار اسد ، رییس جمهور سوریه در راس هیأتی رسمی از این کشور در هفته های آینده به پکن سفر خواهد کرد.

الاخبار نوشت: این خبر پس از آن اعلام می شود که چند روز از برگزاری اجلاس سران گروه 20 در دهلی نو و اعلام کریدور اقتصادی از هند به اروپا می گذرد؛ کریدوری که از خلیج فارس و بندر حیفا در فلسطین اشغالی گذشته و سپس یونان به آلمان می رود.

منابع دیپلماتیک شرقی به الاخبار اطلاع داده اند که به احتمال زیاد یک هیأت عالی رتبه سوری به زودی به پکن، پایتخت چین سفر خواهد کرد تا با مقامات چینی دیدارهایی در سطوح عالی داشته باشد؛ گفته می شود که موضوع گفت وگوها توسعه روابط دوجانبه بین دمشق و پکن خواهد بود.

  براساس این گزارش، باتوجه به نقش چین در کمک به سوریه برای غلبه بر بحران اقتصادی، مقامات سوری گفته اند که این سفر بسیار مهم خواهد بود و اسد در یک مراسم رسمی با شی جین پینگ ، همتای چینی  خود دیدار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: بشار اسد عازم چین می شود

الاخبار: بشار اسد عازم چین می شود