مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-04سياسي

پذیرایی از دو هزار و 650 زائر خارجی در موکب های خوی


دو هزار و 650 زائر خارجی اربعین که از مرزهای شمال آذربایجان غربی وارد کشور شده بودند از خدمات موکب های این شهرستان طی 2 هفته گذشته برخوردار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح الله کاظمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین این شهرستان افزود: امسال به همت خیّران هیأت های مذهبی، مردم و دولت سیزدهم، دو موکب در شهرستان خوی و سه موکب در خاک عراق برپا کرده ایم و در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی اضافه کرد: از اول شهریورماه فعالیت این مواکب آغاز شده و تاکنون نیز به دو هزار و 650 نفر زائر خارجی اربعین از کشورهای ترکیه، ارمنستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان در قالب کاروان های جداگانه خدمات رسانی شده است.

فرماندار خوی ادامه داد: همچنین موکب العقیله و موکب العباس خوی با خدماتی از جمله اسکان، تغذیه، اطعام و برگزاری مراسم مذهبی در طول شبانه روز پذیرای سه هزار و 600 خودرو سواری زائران اربعین از شمال استان و سایر استان های همجوار بوده اند.

کاظمی اظهار کرد: در دو موکب مستقر در شهرستان خوی، 160 خادم به صورت چرخشی و 24 ساعته فعالیت دارند که موکب العباس مستقر در ایواوغلی تا 14 شهریور و موکب العباس واقع در روبروی دانشگاه آزاد خوی تا 17 شهریورماه خدمت رسانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از دو هزار و 650 زائر خارجی در موکب های خوی

پذیرایی از دو هزار و 650 زائر خارجی در موکب های خوی