مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:312023-09-22سياسي

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نیروی مسلح ضد تروریسم در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان  سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح، گفت: سلام و درود خداوند متعال بر روان پاک و مطهر همه شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و همه 24 هزار شهید استان بزرگ و مقتدر اصفهان و شهدایی که در جوار ایشان این مراسم باشکوه برگزار می شود.

وی ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس، گفت: در دوران انقلاب اسلامی رویدادهای متعدد و پرافتخار زیادی را داشته ایم لیکن دوران دفاع مقدس از جمله وقایعی بود که موجودیت و رشد و بالندگی انقلاب اسلامی را سبب شد.

استاندار اصفهان عنوان کرد: دستاوردهای این دوران حیات انقلاب و تدوام حرکت انقلاب را میان ملت های مسلمان به همراه داشت.

مرتضوی افزود: بیگانگان و دشمنان انقلاب فکر می کردند در شرایطی که حکومت نوپای جمهوری اسلامی هنوز استقرار کامل نیافته است و مردم سرگرم تثبیت انقلاب خود هستند می توانند با تحمیل توطئه های مختلف و یک جنگ تحمیلی نابرابر ایران اسلامی را به زانو درآورند.

وی تصریح کرد: آنان غافل بودند از اینکه انقلاب اسلامی هویت دیگری را برای مردم ما تعریف کرده بود و در سایه انقلاب اسلامی مردم آماده تر و سرزنده تر از همیشه آماده مبارزه و دفاع از کیان اسلام عزیز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نیروی مسلح ضد تروریسم در جهان است

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نیروی مسلح ضد تروریسم در جهان است