مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-10حوادث

کشف 814 قلم لوازم الکترونیکی قاچاق در قزوین


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف 814 قلم انواع لوازم الکترونیکی خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان راد اظهار کرد: در راستای تداوم طرح های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو در بازرسی از آن، 814 قلم انواع لوازم الکترونیکی خارجی قاچاق، اعم از ساعت مچی، لوازم جانبی الکترونیکی، ایرپاد، لوازم و ابزار آلات برقی خارجی قاچاق کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد در پایان گفت: سودجویان و متخلفان اقتصاد داخلی کشور بدانند، پلیس با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هر گونه فعالیت سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 814 قلم لوازم الکترونیکی قاچاق در قزوین

کشف 814 قلم لوازم الکترونیکی قاچاق در قزوین