مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-21حوادث

کاهش زمان صدور گواهینامه به موتورسوارها


رییس پلیس راهور مازندران، از کاهش مدت زمان صدورگواهینامه برای ایجاد انگیزه علاقمندان استفاده از موتورسیکلت و همچنین قانونمندتر شدن راکبان بدون گواهینامه خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس راهور مازندران، از کاهش مدت زمان صدورگواهینامه برای ایجاد انگیزه علاقمندان استفاده از موتورسیکلت و همچنین قانونمندتر شدن راکبان بدون گواهینامه خبر داد.

سرهنگ نصرالله بیگلری، 30 شهریور ماه درحاشیه توزیع کلاه ایمنی به موتورسوارهای قانونمند در روستای وسطی کلا شهرستان آمل به خبرنگار ایسنا گفت: در این راستا هشت آموزشگاه موتورسیکلت نیز در شهرهای استان، به ظرفیت هر دوره حدود هزار نفر ظرفیت سازی شده تا علاقمندان برای قانونمندترشدن استفاده از وسائط نقلیه اقدام کنند.

وی افزود: همه اقدام ها و توصیه های پلیس برای حفظ ایمنی، کاهش تصادفات و سوانح برای کاربران وسائط نقیله خودرویی و موتورسیکلت ها است و همسو آنها هم باید نسبت به این توصیه ها جدیت بیشتری داشته باشند.

موتورسوارها 23 درصد جانباختگان سوانح در مازندران رییس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست امسال حدود 23 درصد از جانباختگان در تصادفات رخ داده درسطح شهرهای مازندران راکبان موتورسوار بودند، تصریح کرد: بیشتر موتور سوارهایی که در طی این مدت در شهرهای استان جان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان صدور گواهینامه به موتورسوارها

کاهش زمان صدور گواهینامه به موتورسوارها