مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:002023-09-14حوادث

تایید فرار یک زندانی جرایم مالی در تهران


علیرضا شهمیری روز دوشنبه 6 شهریور 1402 برای مداوای دندان به دندان پزشکی اعزام می شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سازمان زندان ها فرار یک زندانی به نام را تایید کرد.

این سازمان درباره فرار این زندانی اعلام کرد: زندانی شهمیری، بر اساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت ماموران همراه، موفق به فرار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان زندان ها توضیح داد: در این باره ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی جهت دستگیری این زندانی، ماموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می برند.

سازمان زندان ها اضافه کرد: هرچند طبق روال همیشگی، رسانه های معاند با قصه سرایی و ارائه اطلاعات غلط سعی در تحریف افکار عمومی و برداشت های مغرضانه از این مساله دارند، اما اعلام می دارد مسائل حاشیه ای مطرح شده در این خصوص تماماً کذب و با هدف برهم زدن افکار عمومی است.

 علیرضا شهمیری زندانی محکوم در پرونده اقتصادی است.

 در آبان 1401، برای علیرضا شهمیری به اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی (ارزی) کشور از طریق قاچاق عمده و کلان ارز و اتهام معاونت در خلال عمده و کلان در نظام اقتصادی (ارزی) کشور از طریق قاچاق عمده و کلان ارز حکم محکومیت و زندان صادر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید فرار یک زندانی جرایم مالی در تهران

تایید فرار یک زندانی جرایم مالی در تهران