مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-13سياسي

فعالیت هشت مرکز اهدای خون در روز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام رضا(ع) در مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت هشت مرکز اهدای خون در روز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

- فعالیت هشت مرکز اهدای خون در روز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام رضا(ع) در مازندران ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت هشت مرکز اهدای خون در روز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انتقال خون مازندران، دکتر عبداله محمدی فیروزجایی ضمن تسلیت این ایام و قدردانی از مشارکت مردم نوعدوست مازندران در پویش نذر خون گفت: پایگاه های انتقال خون ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن و چالوس روزهای پنج شنبه و شنبه مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) از ساعت 8 الی 12 و 30 دقیقه فعال و آماده خدمت رسانی به اهداکنندگان خون است.

وی تصریح کرد: پایگاه انتقال خون قائم شهر از ساعت 8 و 30 دقیقه الی 12 و 30 دقیقه، پایگاه شهرستان نور در روز پنج شنبه 23 شهریور از 8 الی 12 و پایگاه انتقال خون رامسر 25 شهریور روز شهادت امام رضا(ع) از ساعت 8 الی 12 فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه روز شهادت امام رضا(ع) آخرین روز از پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی نذر عاشقان است؛ هم استانی های واجد الشرایط اهدای خون را به شرکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و گفت: مردم مازندران می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هشت مرکز اهدای خون در روز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام رضا(ع) در مازندران

فعالیت هشت مرکز اهدای خون در روز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام رضا(ع) در مازندران