مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:162023-09-02حوادث

محموله 40 میلیارد تومانی قطعات خودرو در شهرضا توقیف شد


سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون کشنده که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد رانندگان هر 2 خودرو فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر برای بار خود هستند، افزود: پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی خودروهای مذکور مورد بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه این عملیات 198 هزار لوازم یدکی و قطعات خودرو که همگی خارجی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شدند.

علینقیان پور ارزش تقریبی این محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 400 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش برخورد ماموران پلیس استان اصفهان با محموله های قاچاق کالا نسبت سال قبل خبر داد و بیان کرد: در طول ساعات شبانه روز و در تمامی ورودی ها و خروجی های استان خودروهای حامل بار با تجهیزات هوشمندی که در اختیار داریم رصد می شوند و به قاچاقچیان هشدار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 40 میلیارد تومانی قطعات خودرو در شهرضا توقیف شد

محموله 40 میلیارد تومانی قطعات خودرو در شهرضا توقیف شد