مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-30اقتصادي

وزارت صمت خواستار تعلیق فعالیت دیوار و شیپور شد


در نامه ای که از سوی معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اتحادیه کسب وکارهای مجازی ارسال شده از این اتحادیه خواسته شده است به دلیل اینکه پلتفرم های شیپور و دیوار ضوابط خاص درج آگهی در سکوهای برخط را رعایت نکرده اند فعالیتشان تعلیق شود و نماد کسب وکارهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، وزارت صمت در نامه ای به اتحادیه کسب وکارهای مجازی خواستار تعلیق فعالیت و نماد پلتفرم های دیوار و شیپور شد.

در نامه ای که از سوی معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اتحادیه کسب وکارهای مجازی ارسال شده از این اتحادیه خواسته شده است به دلیل اینکه پلتفرم های شیپور و دیوار ضوابط خاص درج آگهی در سکوهای برخط را رعایت نکرده اند فعالیتشان تعلیق شود و نماد کسب وکارهای آنها نیز به حالت تعلیق درآید.

در نامه ای که برای اتحادیه ارسال شده است عنوان شده کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب وکارهای مجازی فعالیت این دو پلتفرم را بررسی کرده و در نهایت مشخص شده دیوار و شیپور ضوابط مورد نظر را رعایت نکرده اند.

در این نامه مشخص نیست که آیا پیشتر وزارت صمت به این دو پلتفرم نسبت به مدل قیمت گذاری مسکن و نحوه درج  قیمت اطلاع رسانی های لازم را انجام داده بود یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت خواستار تعلیق فعالیت دیوار و شیپور شد

وزارت صمت خواستار تعلیق فعالیت دیوار و شیپور شد