مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-28اقتصادي

رییسی: جایی برای مستشاران خارجی نمی بینیم


رییس جمهور با بیان اینکه باید افتخار کنیم که در مجموعه صنعت نفت ایرانی جایی برای مستشاران خارجی نیست گفت: در سفر به آفریقای جنوبی خواستار بروزرسانی پنج پالایشگاه در استفاده از توانایی متخصصان شدند و وزیر نفت هم برای صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور آفریقای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس جمهور گفت: افتتاح فاز 11 پارس جنوبی در زمانی که قرارداد با شرکت های خارجی بسته شده بود و متعهد بودند کار را انجام دهند، اما کار را ها کردند و می خواستند ایرانی ها را تحقیر کنند، اما متخصصان ایرانی با اراده فولادین افتخارآفرین شدند.

سیدابراهیم رییسی در مراسم افتتاح فاز 11 پارس جنوبی با بیان اینکه کار بزرگی به دست توانای متخصصان ایرانی در حوزه نفت و گاز انجام شده است، اظهار داشت: افتتاح فاز 11 پارس جنوبی در زمانی که قرارداد با شرکت های خارجی بسته شده بود و متعهد بودند کار را انجام دهند، اما کار را ها کردند و می خواستند ایرانی ها را تحقیر کنند، اما متخصصان ایرانی با اراده فولادین افتخارآفرین شدند.

وی با بیان اینکه نکته مهم این کار جابه جایی سکوی نفتی از نقطه ای به نقطه ای دیگر است، افزود: این کار به دست متخصصان ایرانی به نتیجه رسیده و اگر کار می خواست روال معمول را طی کند باید 4 سال دیگر بهره برداری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: جایی برای مستشاران خارجی نمی بینیم

رییسی: جایی برای مستشاران خارجی نمی بینیم