مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-31سياسي

جابه جایی 128 هزار زائر اربعین با ناوگان حمل ونقل هوایی


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 128 هزار زائر اربعین به صورت رفت و برگشت از مسیر هوایی برای سفرهای خود استفاده کردند، گفت: 78 هزار زائر از ترمینال سلام در فرودگاه امام خمینی(ره) عازم عتبات عالیات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از فرودگاه امام خمینی(ره) که امروز پنجشنبه 9 شهریور با حضور معاونان و مدیران حوزه حمل ونقل هوایی کشور انجام شد، اظهار داشت: تاکنون 128 هزار نفر از زوار به صورت رفت و برگشت از مسیر هوایی برای سفرهای اربعین استفاده کرده اند و از فردا تعداد این مسافران در عملیات بازگشت بیشتر خواهد شد.

بذرپاش از برقراری یک هزار پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) و سایر فرودگاه ها خبرداد و افزود: 78 هزار مسافر از ترمینال سلام در فرودگاه امام خمینی(ره) عازم عتبات عالیات شدند.

وزیر راه و شهرسازی میزان تاخیرات پروزاها را حداقلی دانست و گفت: تاخیر در پروازهای اربعین نسبت به سال گذشته با کاهش محسوسی همراه شده است.

وی با بیان اینکه پروازهای خروجی در سه روز آینده افزایش می یابد افزود: تلاش می کنیم پروازهای فوق العاده نیز برای سفرهای اربعین برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 128 هزار زائر اربعین با ناوگان حمل ونقل هوایی

جابه جایی 128 هزار زائر اربعین با ناوگان حمل ونقل هوایی