مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-14سياسي

دستگیری لیدرهایی که قصد آشوب در سرپل ذهاب داشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ علی بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در خصوصی دستگیری 2نفر از اعضای اصلی و لیدرهایی که قصد آشوب در  شهرستان سرپل ذهاب را داشتند اظهار کرد: طی رصدهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) نسبت به افرادی که در زمینه فراخوان های اعتراضی ،تبلیغ و ترویج برای سلطنت طلبان ،و.

فعالیت داشتند، این افراد نهایتا توسط سربازان گمنام امام زمان عج بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده و تعدادی هم مورد احضار و ارشاد قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان سرپل ذهاب همواره خود را در میدان های مختلف سربلند بیرون آمدند، عنوان کرد: این خیال باطلی  است که دشمنان در سر دارند که بتوانند در این شهرستان مقاصد خود را عملی کنند.

بابلی ادامه داد: مردم هرگونه گزارشات واخبار خود را به شماره های 110 نیروانتظامی ،113ستاد خبری اداره اطلاعات ، 114 ستادخبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارید.

فیضی دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان سرپل ذهاب نیز عنوان کرد: با افراد مخل امنیت مردم برخورد قاطع قضایی خواهد شد که درس عبرتی شود برای کسانی که قصد اخلال در این شهرستان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری لیدرهایی که قصد آشوب در سرپل ذهاب داشتند

دستگیری لیدرهایی که قصد آشوب در سرپل ذهاب داشتند