مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-02اقتصادي

رشد 23 درصدی تعاونی ها در خراسان جنوبی


بیرجند_ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در طول دو سال گذشته 198 تعاونی در استان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن 23 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا اشرفی شنبه در نشست شورای هماهنگی توسعه تعاون و آیین تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی با اشاره به وجود 1045 تعاونی و 18 اتحادیه تعاونی در استان اظهار کرد: در حال حاضر 11 هزار و 788 نفر در تعاونی ها فعال استان مشغول به کار هستند.

وی از ایجاد 13 تعاونی جدید در استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: توسط این تعاونی ها 521 فرصت شعلی جدید در این بخش در استان ایجاد شده است.

اشرفی ادامه داد: همچنین طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم 198 تعاونی در سطح استان تشکیل شده که نسبت مدت مشابه ما قبل از آن 23 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای تعاونی ها مباحث آموزشی بوده که خوشبختانه در استان عملکرد خوبی در این حوزه وجود داشته است، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 700 نفر ساعت آموزش در این بخش در استان اجرا شده است.

اشرفی با بیان اینکه خراسان جنوبی در حوزه اشتغالزایی در کشور پیشتاز می باشد، بیان کرد: در دو سال گذشته نسبت به دو سال قبل از آن شاهد رشد 245 درصد اعتباراو مشاغل خانگی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 23 درصدی تعاونی ها در خراسان جنوبی

رشد 23 درصدی تعاونی ها در خراسان جنوبی