مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:502023-08-23ورزشي

اعضای هیئت ورزش های زورخانه ای بسیج خراسان شمالی معرفی شدند


بجنورد_ اعضای هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر چهارشنبه همزمان با برگزاری نشست و گردهمایی رؤسای کمیته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی با هدف معارفه و آشنایی با رؤسای کمیته ها و ارائه نقطه نظرات در حضور مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت جوادالائمه ع و رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

سرهنگ مهدی صفری گفت: بسیج درصدد این هست که بتواند در کنار هیئت ورزشی خراسان شمالی به فعالیت بپردازد و از تمام ظرفیت بسیجیان سطح استان برای این امر مهم و جذب جوانان اقدام نماید.

مسئول تربیت بدنی سپاه جوادالائمه (ع) تصریح کرد: مجموعه تربیت بدنی سپاه جهت پیشرفت و تسهیل اقدامات ورزشی در کنار تمام هیئات ورزشی بسیج بوده و از کمک های مالی و غیرمالی در حد توان دریغ نمی کند.

در ادامه ایمان قدرتی افزود: قطعاً یکی از عوامل مهم و پیشرفت بسیجیان در این ورزش ملی مذهبی اهتمام ویژه به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له در جهت تبلیغ و پیشبرد این ورزش می باشد که باید بتوانیم در همین راستا قدم برداریم رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی افزود: یکی از اهداف مهم که در این هیئت جز شاخصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت ورزش های زورخانه ای بسیج خراسان شمالی معرفی شدند

اعضای هیئت ورزش های زورخانه ای بسیج خراسان شمالی معرفی شدند