مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-30اقتصادي

پرواز«یاسوج به نجف» ویژه اربعین در انتظار مجوز سازمان هواپیمایی


در صورتی که مجوز پرواز «یاسوج به نجف» از سوی سازمان هواپیمایی کشور صادر شود، یک شرکت هواپیمایی برای انجام این پروازها به فرودگاه یاسوج معرفی شده و هزینه بلیط سفر از «یاسوج به نجف» ویژه اربعین طبق مصوبه تعیین شده اخذ خواهد شد و هزینه اضافی در فرودگاه .

- پرواز یاسوج به نجف ویژه اربعین در انتظار مجوز سازمان هواپیمایی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در صورتی که مجوز پرواز یاسوج به نجف از سوی سازمان هواپیمایی کشور صادر شود، یک شرکت هواپیمایی برای انجام این پروازها به فرودگاه یاسوج معرفی شده و هزینه بلیط سفر از یاسوج به نجف ویژه اربعین طبق مصوبه تعیین شده اخذ خواهد شد و هزینه اضافی در فرودگاه نجف مشمول مسافران این پرواز نخواهد شد.

سید احسان عسکری ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: پرواز یاسوج به نجف ویژه اربعین در انتظار مجوز سازمان هواپیمایی کشور است.

وی افزود: در خصوص پرواز های ویژه اربعین فرودگاه یاسوج مکاتبه ای با آقای محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور داشته ایم، یک شرکت هواپیمایی نیز برای انجام پروازهای فرودگاه یاسوج اعلام آمادگی کرد اما قیمت بلیط ها بالا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز«یاسوج به نجف» ویژه اربعین در انتظار مجوز سازمان هواپیمایی

پرواز«یاسوج به نجف» ویژه اربعین در انتظار مجوز سازمان هواپیمایی