مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 07:202023-08-29اقتصادي

تنش آبی در استان بوشهر رفع می شود/ افزایش ظرفیت آب شیرین کن ها


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح های آبشیرین کن برای رفع مشکلات حوزه آب و کم کردن تنش های آبی در استان در حال اجرا است.

- به گزارش، محمدهادی رستمیان دوشنبه شب در آیین افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی طرح هفته دولت شهرستان دیر، اظهار داشت: در این دولت کارهای خوبی در استان انجام شده و کارهای زیادی هم باقی مانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از معضلات اصلی استان معضل بی آبی و تنش های آبی است، افزود: در زمینه تکمیل سدها، ساخت و سرمایه گذاری در آب شیرین کن ها و ذخیره سازی از طریق مخازن آب کارهای خوبی در حال انجام شدن است.

وی به اجرای طرح های آب شیرین کن در استان اشاره و بیان کرد: آب شیرین کن سه و 750 مترمکعبی دیر در حال اجرا است، آب شیرین کن هزار و 500 مکعبی پرک به بهره برداری رسیده، فاز جدید آب شیرین کن در کنگان در دستور کار قرار دارد و در بوشهر هم شروع شده و آب تولید شده به شبکه تزریق می شود و در اختیار همه استان قرار می گیرد.

رستمیان با اشاره به ناترازی برق در کشور، گفت: در دولت سیزدهم در استان بوشهر چهار نیروگاه 160 مگاواتی وارد مدار شد تا ناترازی برق کاهش پیدا کند.

تقویت زیرساخت های اقتصاد دریامحور وی با اشاره به لزوم فراهم شدن زیرساخت های اقتصاد دریامحور، افزود: علاوه بر سرمایه گذاری 400 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در استان بوشهر رفع می شود/ افزایش ظرفیت آب شیرین کن ها

تنش آبی در استان بوشهر رفع می شود/ افزایش ظرفیت آب شیرین کن ها