مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-25سياسي

53 نقطه شهری و روستایی قزوین تاکنون در محله اربعینی شرکت کرده اند


محله اربعینی با محوریت امامان محله و روستا و ایجاد شبکه های مختلف در سطح استان برپا خواهد شد و تا کنون در 53 نقطه از استان این پویش اجرایی شده است.

- حجت الاسلام یوسف پور آرین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت وگو با مهر، به برنامه های اجرا شده و در دست اقدام اربعین سال 1402 در استان قزوین اشاره و مطرح کرد: در استان قزوین محور کار عملیاتی را امامان محله در مناطق شهری و امامان روستا در مناطق روستایی قرار دادیم تا با محور کنش گری در موضوع اربعین فعالیت کنند.

وی ادامه داد: هر یک از امامان برای فعالیت اربعینی شبکه های مختلف تشکیل داده اند، که می توان به شبکه بانوان، شبکه نوجوانان و رسانه اشاره کرد که با کمک این ها قرار است هریک از امامان، محله اربعینی را رقم بزنند.

حجت الاسلام پور آرین به برگزاری پویش حسینی در سطح استان قزوین اشاره و عنوان کرد: هر امام با شبکه های در دسترس رویداد محله اربعینی را رقم خواهد زد و محوری ترین برنامه نیز پویش حسینی است که در این پویش در محلات منتخب که 53 محله را شامل می شود برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در این پویش هر امام با بسته ای که از قبل طراحی کرده با اهالی محله ارتباط برقرار می کند که در دو حوزه ترغیب و تشویق مردمی که می توانند به عنوان زائر مشرف شوند و یا در مراسم جاماندگان حضور پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 نقطه شهری و روستایی قزوین تاکنون در محله اربعینی شرکت کرده اند

53 نقطه شهری و روستایی قزوین تاکنون در محله اربعینی شرکت کرده اند