مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-27ورزشي

«محرمانه دوحه» آماده نمایش شد/ روایتی از حواشی حضور در جام جهانی


مستند «محرمانه دوحه» به کارگردانی محمدحسن یادگاری که روایتی از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 است، آماده نمایش شد.

- مستند محرمانه دوحه به کارگردانی محمدحسن یادگاری که روایتی از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 است، آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند محرمانه دوحه ، تازه ترین محصول مرکز مستند سوره به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسن یادگاری پس از طی کردن مراحل فنی آماده حضور در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت شد.

این اثر که از آبان 1401 جلوی دوربین رفته و مراحل فنی خود را تا مرداد 1402 طی کرده است، به روایت حضور تیم ملی فوتبال ایران و هوادارانش در جام جهانی 2022 و حواشی آن می پردازد.

محرمانه دوحه در گفتگو با گزارشگران، کارشناسان و مربیان سابق فوتبال، روزنامه نگاران ورزشی و … از جمله مجید جلالی، هومن افاضلی، زهره هراتیان، پژمان راهبر، جواد خیابانی، پیمان یوسفی، سینا کلهر، محمدرضا قبادی و … دیدگاه و نظرات آنها را درباره آنچه در جام جهانی 2022 گذشته، جویا شده است.

محمدحسن یادگاری پیش از این مستندهایی از جمله بار دیگر مردی که دوست می داشتیم ، بهت میاد ، فوتبال علیه دشمن ، یک ملت یک ضربان ، روزگار گل آقایی و … را ساخته است که روزگار گل آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محرمانه دوحه» آماده نمایش شد/ روایتی از حواشی حضور در جام جهانی

«محرمانه دوحه» آماده نمایش شد/ روایتی از حواشی حضور در جام جهانی