مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02اجتماعي

استقبال روزانه از 8000 زائر اربعین توسط ایستگاه های صلواتی رزن


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رزن از استقبال روزانه میانگین 8000 زائر اربعین حسینی توسط ایستگاه های صلواتی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رزن از استقبال روزانه میانگین 8000 زائر اربعین حسینی توسط ایستگاه های صلواتی این شهرستان خبر داد.

حسن ناظمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان رزن در محور تردد زائران اربعین حسینی، ایستگاه های صلواتی این شهرستان میانگین روزانه پذیرای 8000 زائر اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به برپایی پنج موکب رفت و برگشت اربعین حسینی در شهرستان رزن، افزود: از این تعداد، سه موکب از چند روز پیش فعال شده است و دو ایستگاه صلواتی باقی مانده هم از فردا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ناظمی با بیان اینکه یک ایستگاه صلواتی نیز مربوط به شهرستان رزن در کشور عراق برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی فعال شده است، خاطرنشان کرد: از ششم شهریور فعالیت ایستگاه های صلواتی این شهرستان آغاز شده و تا دو روز بعد از اربعین حسینی خدمات رسانی این ایستگاه ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش تعداد ایستگاه های صلواتی اربعین حسینی این شهرستان به نسبت سال گذشته گفت: در سال گذشته این شهرستان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال روزانه از 8000 زائر اربعین توسط ایستگاه های صلواتی رزن

استقبال روزانه از 8000 زائر اربعین توسط ایستگاه های صلواتی رزن