مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-23سياسي

توسعه روابط اقتصادی ایران و الجزایر در دستور کار است


توسعه روابط اقتصادی ایران و الجزایر در سطح روابط سیاسی 2 کشور در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم بوغالی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به توسعه ارتباطات دو کشور ایران و الجزایر اظهار داشت: این ارتباطات بیشتر در حوزه اقتصادی بوده و پیشرفتی که در روابط اقتصادی 2 کشور نمایان است خبر از گشایش های بیشتر در توسعه روابط میان 2 کشور می دهد.

وی با بیان اینکه ایران و الجزایر در یک سنگر قرار دارند، افزود: ایران کشور قابل اعتمادی است و امیدواریم با توجه به رسد این کشور در حوزه های اقتصادی و به ویژه دانش بنیان ها همکاری های خوبی رقم بخورد.

رییس مجلس شورای ملی الجزایر با اشاره به اینکه علاقمند به توسعه ارتباطات سیاسی 2 کشور به اندازه روابط سیاسی هستیم، گفت: در این گسترش همکاری ها قطعاً برای اصفهان جایگاه بسیار خوبی وجود خواهد داشت، اراده دو کشور برای پیشرفت و پیشبرد روابط قطعی است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر شاهد پیگیری رسانه های بین المللی از این سفر هستیم که نکته قابل توجهی است، تصریح کرد: نه تنها ایران و الجزایر بلکه دنیا هم می تواند به این تعاملات نگاه خاصی داشته باشد، تمام دنیا به نهضتی که در ایران به وجود آمده و گشایشی که در الجزایر وجود دارد توجه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط اقتصادی ایران و الجزایر در دستور کار است

توسعه روابط اقتصادی ایران و الجزایر در دستور کار است