مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-27سياسي

یک جشنواره بین المللی را بومی نبینیم!


دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تاکید کرد که این جشنواره، یک جشنواره بین المللی است و نباید با مقیاس های یک جشنواره بومی یا استانی برگزار شود.

- امیر مشهدی عباس در گفتگو با ایسنا با تشریح دلایل انتقال این دوره از جشنواره از همدان به یزد گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در تهران بسیار راحت تر از آن بود که آن را در یک استان دیگر برگزار کنیم اما یکی از دلایل برگزاری جشنواره در خارج از تهران، این است که فرصت برگزاری این رویداد بزرگ در استان ها وجود داشته باشد تا انگیزه ای باشد برای تقویت زیرساخت ها، تجهیز سالن ها و ارتقای امکانات در دیگر نقاط کشورمان.

او با اشاره به تاثیرات برگزاری این جشنواره بر رشد و ارتقای امکانات نمایشی همدان یادآوری کرد: همدان هم در آغاز برگزاری جشنواره، سالن های تئاتر مجهزی نداشت ولی برپایی جشنواره، انگیزه ای شد برای ارتقای امکانات نمایشی این استان.

در حال حاضر در استان یزد هم فعالان تئاتر زیادی مشغول به کار هستند و امیدواریم با برگزاری جشنواره، فعالان تئاتر این استان فعال تر شوند و سالن های آن ارتقا پیدا کنند.

مشهدی عباس درباره مشکلات برگزاری جشنواره در همدان توضیح داد: این گونه فعالیت ها نیازمند مساعدت شهرداری، استانداری، فرمانداری، اداره کل ارشاد استان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جشنواره بین المللی را بومی نبینیم!

یک جشنواره بین المللی را بومی نبینیم!