مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-29سياسي

پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کردستان با تضمین اشتغال


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کردستان گفت: برای اولین بار پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با تضمین اشتغال انجام می شود.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کردستان گفت: برای اولین بار پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با تضمین اشتغال انجام می شود.

شاهین فکور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت آمایش دقیق رشته ها و پذیرش دانشجو متناسب با نیازهای کشور و سیاست های کلان توسعه اشتغال کشور، به دنبال تسهیل دستیابی جوانان به اشتغال اثربخش و تبدیل نهضت اشتغال به پروژه ملی است.

وی افزود: ایجاد تحول در آموزش عالی نیازمند تغییر نگرش در برنامه ریزی ها است و این تحولات باید به گونه ای باشد که اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان تضمین شود.

فکور بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان پیشران این تغییر نگرش مطابق با سند چشمانداز توسعه و براساس تحلیل تخصصی وضعیت فعلی آموزش عالی، طرح آمایش آموزش عالی علمی کاربردی را تدوین و الگوی توسعه متوازن و هدفمند اجرای دوره های علمی کاربردی را اجرا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کردستان با تضمین اشتغال

پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کردستان با تضمین اشتغال