مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-17سياسي

گالیکش تنها شهرستان بدون بیمارستان در گلستان


سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش گفت: با وجود اینکه یک سوم کریدور جاده ای استان گلستان در حوزه شهرستان گالیکش قرار دارد و این شهرستان در مسیر تردد مسافران مشهد مقدس واقع شده اما متاسفانه بیمارستان فعال ندارد و در حوزه راه های روستایی و جاده بین المللی با مشکلاتی روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، محمدرضا میرنیا عصر امروز در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید و اظهارکرد: سلامت و امنیت انتخابات بر عهده مسئوولان به ویژه فرمانداران در شهرستان ها است و اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند در کنار مدیران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رقابت سالم بین نامزدهای انتخاباتی را با ترزیق امید و نشاط در جامعه رقم بزنند.

وی با بیان اینکه مشکلات و معضلات زیادی در شهرستان گالیکش وجود دارد تصریح کرد: برای رفع و کاهش این مشکلات و ارائه خدمات موثر در شهرستان با هدف توسعه و ارتقاء شهرستان، سندچشم انداز شهرستان گالیکش در حال تدوین است و در مسیر تدوین این سند از ظرفیت نخبگان، جوانان، معتمدین و تمام افرادی که می توانند ما را همراهی کنند، استفاده خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: این سند در تمام حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برنامه های کوتاه مدت، میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالیکش تنها شهرستان بدون بیمارستان در گلستان

گالیکش تنها شهرستان بدون بیمارستان در گلستان