مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-11پزشكي

پزشکان در مورد خطرات اضافه وزن اشتباه می کنند


دکتر مایا ماتور، کارشناس آمار پزشکی استانفورد آمریکا، بر اساس نشانه هایی که از فرهنگ عامه و راهنمایی های بهداشت عمومی دریافت کرده بود، همیشه فرض می کرد که اضافه وزن باعث کاهش طول عمر می شود اما پس از آگاهی از تحقیقاتی که نشان می داد، - ایسنا/خراسان رضوی دکتر مایا ماتور، کارشناس آمار پزشکی استانفورد آمریکا، بر اساس نشانه هایی که از فرهنگ عامه و راهنمایی های بهداشت عمومی دریافت کرده بود، همیشه فرض می کرد که اضافه وزن باعث کاهش طول عمر می شود اما پس از آگاهی از تحقیقاتی که نشان می داد، امید به زندگی در میان افراد دارای اضافه وزن، کسانی که شاخص توده بدنی بین 25 تا 29.

9 دارند، به طور کلی کوتاهتر از افراد در محدوده شاخص توده بدنی طبیعی نیست، با اینکه عواملی مانند سن و سیگار کشیدن آنان را کنترل کرد، شگفت زده شد.

تجزیه و تحلیل مقاله منتشرشده در سال 2013 که نزدیک به 100 تحقیق بود و بیش از 2.

8 میلیون نفر را شامل می شد، نشان داد که اضافه وزن، کمی خطر مرگ ومیر را کاهش می دهد (این مورد برای افرادی که چاق در نظر گرفته می شوند، با شاخص توده بدنی بالای 30 یا بالاتر صدق نمی کند).

البته نتایج تجزیه و تحلیل سال 2016 از حدود 240 تحقیق نشان داد که بین اضافه وزن و مرگ ومیر بیشتر، ارتباط وجود دارد اما تأثیر آن اندک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان در مورد خطرات اضافه وزن اشتباه می کنند

پزشکان در مورد خطرات اضافه وزن اشتباه می کنند