مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-06سياسي

آرمان حسین میزبان دانشجویان زائر/ اینجا رنگ و بوی شهدایی دارد


خبرگزاری دانشجو؛ سال گذشته بود که دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصمیم گرفتند برای نسختین بار کاروانی را راهی سفر اربعین کنند؛ - موکب آرمان حسین به همت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در کربلا میزبان دانشجویان سراسر کشور است؛ موکبی که به یاد شهید آرمان علی وردی برپا شده است خبرگزاری دانشجو؛ سال گذشته بود که دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصمیم گرفتند برای نسختین بار کاروانی را راهی سفر اربعین کنند؛ کاروانی 100 نفره متشکل از دانشجویان، کارکنان و اساتید که مسیر نجف تا کربلا را پای پیاده طی کردند.

اما با آغاز محرم سال جاری، تصمیمات بزرگ تر شد؛ برپایی موکب در شهر کربلا فعالیتی سخت برای یک مجموعه دانشگاهی محسوب می شد اما شور و شوقی که حضرت اباعبدالله به جان ها می انداخت، تمامی مشکلات را سهل می کرد.

این همت باعث شد وزارت بهداشت، برپایی و پذیرایی از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در شهر کربلا را به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی واگذار کند؛ مسئولیتی بزرگ که تنها با مدد گرفتن از صاحب این روزها امکان داشت از پس آن بربیایند.

خدمت دهی به دانشجویان سراسر کشور سید احیا سیدی در گفتگو با خبرنگار دانشجو با اشاره به فعالیت موکب آرمان حسین (ع) در نزدیکی بین الحرمین، اظهار داشت: 40 نفر از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان حسین میزبان دانشجویان زائر/ اینجا رنگ و بوی شهدایی دارد

آرمان حسین میزبان دانشجویان زائر/ اینجا رنگ و بوی شهدایی دارد