مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-10سياسي

چه بر سر فضای سبز تبریز آمده است؟


شهرداری تبریز در اواخر سال گذشته تصمیم گرفت تا برخلاف دو دهه گذشته، نگهداشت فضای سبز شهر را به جای شرکت های فضای سبز به دست یک شرکت تازه تاسیس با بدنه زیرمجموعه شهرداری بسپارد و حال پس از شش ماه گذشت از فصل کاری، - پای صحبت های اعضای فضای سبز آذربایجان شرقی می نشینیم تا چالش های فضای سبز تبریز را مورد بررسی قرار دهیم.

فریدون بابایی اقدم، یکی از اعضای شورای شهر تبریز در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت فضای سبز تبریز، اظهار کرد: بحث واگذاری پیمان فضای سبز تبریز که از 110 شرکت فضای سبز به تنها یک شرکت انتقال یافته است از چند جهت قابل تامل است.

یکی از این موارد این است که وسعت شهر، مساحت فضاهای سبز، وضعیت کم آبی و پرسنل حاضر در این شرکت های فضای سبز باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: شهرداری در راستای ساماندهی به وضعیت نیروهای فضای سبز، حذف پیمانکاران فضای سبز را در دستورکار قرار داده بود و برای این امر نیز لایحه ای به شورای شهر فرستاد که شورا در دو مرحله به این موضوع ورود پیدا و سعی کرد تا اجازه مناقصه برای فضای سبز شهر با حضور شرکت فوق بررسی شود.

سابقه نداشت که شورای شهر در یک موضوع اجرایی دخالت کند وی در خصوص مغایرتی که در این رابطه ایجاد شده بود، ادامه داد: تاکنون سابقه نداشت که شورای شهر در یک موضوع اجرایی دخالت و مجوز اعطای پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بر سر فضای سبز تبریز آمده است؟

چه بر سر فضای سبز تبریز آمده است؟