مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-01سياسي

پیاده روی اربعین مانور عشق و دلدادگی است


پیاده روی اربعین مانور عشق، ایثار و دلدادگی و فرصتی برای شناخت تفاوت آزادی با آزادگی حقیقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، نخستین پیام اربعین تجدید میثاق با امام حسین (ع) دانست و اظهار کرد: پیاده روی اربعین مانور عشق، ایثار و دلدادگی و فرصتی برای شناخت تفاوت آزادی با آزادگی حقیقی است.

وی در ادامه با اشاره به تمجید رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته رییس جمهور و اعضای هیات دولت با ایشان اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار بیان کرد وقتی این دولت با اقتدار در مقابل خودخواهی های غربی ها ایستاد، موفق تر شد.

خطیب جمعه بندرعباس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در این دیدار به کارگیری مدیران جوان و انقلابی و اهتمام به اجرای طرح های نیمه تمام و راکد را یکی از امتیازهای مثبت و تحسین برانگیز دولت سیزدهم دانست که نیاز به حمایت بیشتر دارد.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه در همین استان هرمزگان شمار طرح های 2 ساله فعالیت این دولت، 600 برابر شده و این آمار رسمی استانداری استان است، افزود: تاکید و پیگیری استاندار از طرح هایی که معیشت مردم و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی را به همراه دارد، نیز جای قدردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین مانور عشق و دلدادگی است

پیاده روی اربعین مانور عشق و دلدادگی است