مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-17بين الملل

حمله سایبری به شبکه راه آهن رژیم صهیونیستی


گروه ناشناس «انتقام جویان سایبری» شبکه راه آهن رژیم صهیونیستی را با حمله سایبری هدف قرار داد و تهدید کرد، حملات ویرانگری را به زیرساخت های اشغالگران وارد می کند.

- گروه ناشناس انتقام جویان سایبری شبکه راه آهن رژیم صهیونیستی را با حمله سایبری هدف قرار داد و تهدید کرد، حملات ویرانگری را به زیرساخت های اشغالگران وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المیادین بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد، این گروه فاش کرده که از سال 2020 تاکنون چندین حمله سایبری به زیرساخت های شبکه راه آهن رژیم صهیونیستی انجام داده و تهدید کرده است که در صورت ادامه جنایات ، حملات ویرانگری به زیرساخت های اشغالگران وارد خواهد کرد.

این گروه در اواخر ژوییه گذشته تصاویری از یک سری حملات سایبری به زیرساخت های حیاتی اشغالگران در سال های اخیر از جمله هک گروه پتروشیمی بازان منتشر کرد.

بازان به عنوان بزرگ ترین شرکت پتروشیمی رژیم صهیونیستی محسوب می شود، زیرا بخش بزرگی از صادرات صنایع شیمیایی این رژیم به اروپا و آمریکا را در انحصار خود دارد.

این گروه همچنین مسؤولیت هک کردن تاسیسات صهیونیستی را چهار بار طی ماه های ژوئن و اوت 2021 و ژوئن و نوامبر 2022 بر عهده گرفت و در آن تصاویر جزییات نقص به وجود آمده در عملکرد سیستم های پالایشگاه این تاسیسات را منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به شبکه راه آهن رژیم صهیونیستی

حمله سایبری به شبکه راه آهن رژیم صهیونیستی