مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-17دانش

سبک زندگی سالم در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس می شود


درس سبک زندگی سالم  باهدف آشنایی دانشجویان با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم، برای اولین بار در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس می شود.

- "سبک زندگی سالم" در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس می شود ایسنا/کرمانشاه درس "سبک زندگی سالم" باهدف آشنایی دانشجویان با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم، برای اولین بار در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس می شود.

دکتر حسین عیدی رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی گفت: تدریس درس سبک زندگی سالم باهدف آشنایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رازی با تغذیه سالم و فعالیت ورزشی منظم جهت رسیدن به سلامتی و تناسب اندام و حفظ آن در کل دوران زندگی، با پیگیری دکتر محمد عزیزی عضو هیئت علمی دانشکده علوم ورزشی به تصویب رسید.

عیدی اظهار کرد: سبک زندگی سالم درسی جدید و جزو دروس بازنگری دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی است که با پیشنهاد دانشکده در دانشگاه تصویب شده و توسط دانشکده علوم ورزشی در ترم جاری ارائه شده است.

وی با بیان اینکه درس سبک زندگی سالم تاکنون در هیچ دانشگاهی ارائه نشده، افزود: به زودی مستندات این موضوع برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می شود تا به عنوان درس مقطع کارشناسی در کلیه دانشگاه ها ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی سالم در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس می شود

سبک زندگی سالم در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس می شود