مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 00:202023-09-10اجتماعي

اعلام جزییات طرح ترافیک جدید پایتخت و زمان اجرای طرح


مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران جزییات شیوه نوین مدیریت محدوده طرح ترافیک پایتخت را تشریح کرد و گفت: طول و مدت سفر ملاک عمل محاسبه عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک جدید است.

- مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران جزییات شیوه نوین مدیریت محدوده طرح ترافیک پایتخت را تشریح کرد و گفت: طول و مدت سفر ملاک عمل محاسبه عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک جدید است.

مجتبی شفیعی در گفت وگو با ایسنا، در مورد جزییات مدیریت جدید و هوشمند محدوده طرح ترافیک تهران با تأکید بر اینکه این روش جدید گامی اساسی در راستای عادلانه شدن اجرای طرح ترافیک است، افزود: طرح ترافیک فعلی نسبت به طرح ترافیک قدیمی یک گام به جلو رفته بگونه ای که از حالت صفر و یک به شرایطی تغییر کرده که بر اساس آن شهروندان برای تردد باید وجهی پرداخت کرده و مبلغ پرداختی نیز به پارامترهایی همچون زمان اوج و غیر اوج ترافیک و معاینه فنی خودروها وابسته است.

وی با بیان اینکه در طرح جدید که ایده آن در شورای ترافیک پایتخت به تصویب رسید، ما را به سمت عادلانه و منطقی کردن طرح ترافیک سوق می دهد، اظهار کرد: البته هنوز این طرح اجرایی نشده؛ بلکه کلیات این طرح در شورای ترافیک تصویب شد تا با یاری خداوند در نیمه دوم سال اقدامات اجرایی آن مهیا شود و برای سال آینده مبنای عمل قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات طرح ترافیک جدید پایتخت و زمان اجرای طرح

اعلام جزییات طرح ترافیک جدید پایتخت و زمان اجرای طرح