مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-15سياسي

مسکن کارگری پیگیری جدی مسوولان استانی را می طلبد


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت ایجاد تعاونی مسکن ویژه جامعه کارگری در این شهرستان، گفت: اعتقاد دارم تقویت و حمایت از جامعه کارگری تلاش برای توسعه پایدار است و پیگیری جدی مسوولان استانی را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا دشتی اردکانی صبح امروز در جمع شورای مجتمع گندله سازی، اولویت اجرایی خود در موضع گیری و قضاوت افراد را عملکرد آنها در حوزه های مختلف دانست و اظهار کرد: خدمت صادقانه و فعالیت مستمر به نفع مردم خط قرمز اجرایی و تصمیم گیری است.

وی تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه را یکی از الزامات اجرایی برای افزایش امید بین افراد جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به میزان درآمد کارمندان و کارگران، تأمین مسکن از جمله عوامل تأثیرگذار برای کمک به پس انداز و پشتوانه آینده جامعه کارگری است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، حل مسکن شهرستان را از جمله اولویت های اجرایی و در دستور کار دانست و گفت: این با مشارکت تمام عناصر اجرایی و مدیریتی انجام می شود و من به عنوان نماینده تمام مردم اردکان این موضوع را با جدیت دنبال کرده و می کنم.

دشتی با بیان این که ایجاد شهرک مسکونی ویژه جامعه کارگری از جمله مطالبات ما از دست اندرکاران اجرایی شهرستان، استان و کشور است، تصریح کرد: مسئولان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن کارگری پیگیری جدی مسوولان استانی را می طلبد

مسکن کارگری پیگیری جدی مسوولان استانی را می طلبد