مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-23اقتصادي

بهره گیری از هوش مصنوعی در تولید نهال در سمنان/ تولید بیش از تعهد نهال در استان


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از بهره گیری از هوش مصنوعی در فرآیند تولید نهال در نهالستان های این استان با هدف ارتقاء کیفی و تغذیه ای نهال های تولیدی و بهره گیری از داده های به دست آمده در دیگر طرح ها خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از بهره گیری از هوش مصنوعی در فرآیند تولید نهال در نهالستان های این استان با هدف ارتقاء کیفی و تغذیه ای نهال های تولیدی و بهره گیری از داده های به دست آمده در دیگر طرح ها خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی یکم شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با همکاری دانشگاه سمنان و با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین امکانات، اجرایی و تلاش شده در اجرای آن از متخصص ترین کارشناسان بومی استان بهره بگیریم.

وی استفاده بهینه از منابع آبی در توسعه فضاهای سبز و تولید نهال را یکی از اهداف اجرایی این طرح نو در استان نام برد و افزود: در این طرح نیازهای آبی گونه ها با استفاده از هوش مصنوعی بررسی و در ادامه مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

همچنین در این طرح به بررسی زمان های مناسب آبیاری و اثرات آن در نهال ها نیز پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به تبخیر بالای آب در استان به ویپژه در فصول گرم سال، استفاده از روش های نوین در آبیاری را یک ضرورت خواند و افزود: در گام اول اجرای این طرح در نهالس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از هوش مصنوعی در تولید نهال در سمنان/ تولید بیش از تعهد نهال در استان

بهره گیری از هوش مصنوعی در تولید نهال در سمنان/ تولید بیش از تعهد نهال در استان