مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-01اقتصادي

عملیات آبرسانی به 360 روستا در استان همدان انجام شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: سهم استان همدان دو قرارداد 509 میلیارد تومانی و 900 میلیارد تومانی در بخش آبرسانی به حدود 360 روستا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد بختیاری فر ظهر جمعه در آیین افتتاح مجتمع های آبرسانی سد خرم رود و اشترمل اظهار کرد: تعداد روستاهای تحت پوشش این دو مجتمع 48 روستا که در مجموع برای این دو پروژه 115 کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.

وی افزود: بر اساس دستور استاندار تعهد داریم ظرف مدت 3 سال تمام روستاهای بالای 20 خانوار و تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در کنار بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیات آبرسانی در حال انجام است، گفت: در مجتمع اشترمل بخشی از تأمین آب مورد نیاز از سد سرابی است که با عملیات اجرایی توسط آب و فاضلاب آغاز شده و با عملیات خاک برداری و ایستگاه پمپاژ به فاز نهایی خواهد رسید.

بختیاری فر خاطرنشان کرد: 5 روستا تحت پوشش مجتمع اشترمل و 43 روستا تحت پوشش مجتمع آبرسانی خرم رود قرار می گیرند.

وی افزود: اجرای 100 کیلومتر شبکه توزیع داخلی روستا، احداث 5100 متر مکعب مخزن ذخیره، احداث 7 باب ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز 10 حلقه چاه شامل حفاری، نصب پمپ و تجهیز چاه و اجرای خط برق را از جمله مشخصات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آبرسانی به 360 روستا در استان همدان انجام شد

عملیات آبرسانی به 360 روستا در استان همدان انجام شد