مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-21سياسي

متروی غرب استان تهران نیازمند تأمین اعتبار است


در سیستم حمل و نقل عمومی و واگذاری اتوبوس ها مشکلاتی وجود دارد و متروی غرب استان تهران نیز با توجه به دستوراتی که صادر شده ، - ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ملارد گفت: در سیستم حمل و نقل عمومی و واگذاری اتوبوس ها مشکلاتی وجود دارد و متروی غرب استان تهران نیز با توجه به دستوراتی که صادر شده ، نیازمند تأمین اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، جابر کریمی ظهر پنجشنبه 30 شهریور ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان ، طی سخنانی اظهار کرد: شهرستان ملارد با 600 هزار نفر جمعیت دارای 650 واحد صنعتی است و در بخش صفادشت 500 واحد صنعتی مستقر هستند که زمینه اشتغال برای 25 هزار نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: این شهرستان 61 درصد تولید قارچ و 31 درصد تولید تخم مرغ استان را به خود اختصاص داده و بیش از 7 هزار تن تولید گوشت مرغ ، بیش از 2 هزار تن گوشت قرمز ، بیش از 107 هزار تن شیر و 22 تن تولید سالانه عسل در شهرستان ملارد تولید می شود.

فرماندار شهرستان ملارد در ادامه گفت: استیجاری بودن ادارات و اجاره های بالا از جمله مشکلات شهرستان است و برای استقرار ادارات در شهرک اداری ، نیاز است که همکاری و اقداماتی صورت گیرد و با تأمین نیرو می توان رسیدگی بیشتر بر مشکلات مردم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی غرب استان تهران نیازمند تأمین اعتبار است

متروی غرب استان تهران نیازمند تأمین اعتبار است