مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-03سياسي

ما امروز، نیازمند تعمیق و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، جلد هفتم از مجموعه آثار «اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی» با عنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی» که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به چاپ رسیده، - رییس دانشگاه طلوع مهر گفت: ما امروز نیازمند تعمیق و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی هستیم.

ما باید ریشه ها و مبانی و بنیان هایی که انقلاب بر آن ها استوار شده را به درستی به نسل های بعد و تشنگان شنیدن پژواک انقلاب اسلامی، در اقصی نقاط جهان انتقال دهیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، جلد هفتم از مجموعه آثار اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی با عنوان آینده پژوهی انقلاب اسلامی که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به چاپ رسیده، با حضور جمعی از اندیشمندان حوزوی، استادان دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دانشگاه طلوع مهرقم رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی رییس دانشگاه طلوع مهر و دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با تسلیت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر گفت: مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما امروز، نیازمند تعمیق و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی هستیم

ما امروز، نیازمند تعمیق و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی هستیم