مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-30سياسي

تلاش شبانه روزی دولت فاز 11 پارس جنوبی را پس از 20 سال وقفه احیا کرد


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش های شبانه روزی دولت پروژه های بر زمین مانده ای همچون پارس جنوبی که بیست سال با بهانه های مختلف معطل مانده بود را احیا کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش های شبانه روزی دولت پروژه های بر زمین مانده ای همچون پارس جنوبی که بیست سال با بهانه های مختلف معطل مانده بود را احیا کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی صبح امروز هشتم شهریورماه در ویژه برنامه مردان آسمانی، گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در کرمان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر از اصحاب خاصه و یاران امام خمینی(ره) بودند و ساده زیستی، ولایتمداری و فدایی انقلاب بودن سه ویژگی بارز این دو شهید بود.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر ذره ای از خط ولایت کنار نرفته و همواره در خط امام ایستادند، افزود: در چند دهه عمر انقلاب اسلامی، برخی خیلی سیاستمدار بودند اما عقل عملی را نتوانستند در خود حفظ کنند و زمان هایی پیش آمد که منحرف شدند، حاشیه رفتند، نتوانستند با ولایت همگام شوند و با رهبری همسو نشدند.

میرتاج الدینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در دو سال گذشته بیان کرد: آقای رییسی زمانی دولت را به دست گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی دولت فاز 11 پارس جنوبی را پس از 20 سال وقفه احیا کرد

تلاش شبانه روزی دولت فاز 11 پارس جنوبی را پس از 20 سال وقفه احیا کرد