مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-24اقتصادي

افتتاح و بهره برداری از 56 پروژه عمرانی در خمام


فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه طی هفته دولت سالجاری 56 پروژه عمرانی و عام المنفعه در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه طی هفته دولت سالجاری 56 پروژه عمرانی و عام المنفعه در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

اسفندیار جوشن امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خمام با امام جمعه این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این شهدا به ما درس زندگی دادند و ما مدیون آنها هستیم و امیدوارم که خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم، قدردان شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه طی هفته دولت سالجاری 56 پروژه عمرانی و عام المنفعه در شهرستان خمام افتتاح شده و به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

جوشن برخی پروژه ها را ملی دانست که علاوه بر اعتبارات شهرستانی، اعتبارات ملی هم دارند و گفت: از جمله این پروژه ها، مسیر ارتباطی خمام به خشکبیجار؛ همچنین پروژه آبرسانی به 17 روستای شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 56 پروژه عمرانی در خمام

افتتاح و بهره برداری از 56 پروژه عمرانی در خمام