مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:402023-08-26اقتصادي

چهار جایگاه سوخت سیار برای استفاده زائران راه انداز ی شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: اربعین امسال چهار جایگاه سیار سوخت رسانی دو جایگاه در شهرستان اندیمشک و دو جایگاه در یادمان شهداء چذابه برای استفاده زائران راه اندازی شد.

- عبدالکریم محمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه در اربعین امسال چهار جایگاه سیار سوخت رسانی برای استفاده زائران راه اندازی شد، اظهار کرد: دو جایگاه در شهرستان اندیمشک واقع در شهرک آزادی و دو جایگاه دیگر در چذابه در یادمان شهدا قرار دارند و جایگاه دیگر نیز در مرز چذابه در حال راه اندازی است.

وی افزود: دو دستگاه سوخت رسانی سیار به صورت خودرویی در مسیر چذابه نیز قرار دارند و برای دستگاه سوخت رسانی سومی نیز وعده داده شده که به زودی در مرز مستقر شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با تاکید بر اینکه در سالهای گذشته فقط دو جایگاه سیار در مرز چذابه مستقر شده بود، گفت: مقرر است در هر کجا زائران دچار کمبود سوخت بشوند یا خللی در سوخت رسانی ایجاد شود سوخت رسان های سیار به محل اعزام خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه تا کنون 72 تن گاز مایع جهت استفاده مواکب تخصیص داده شد، عنوان کرد: این میزان معادل 6 هزارو 545 کپسول گاز است که تحویل مواکب مرز چذابه و سطح منطقه اهواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار جایگاه سوخت سیار برای استفاده زائران راه انداز ی شد

چهار جایگاه سوخت سیار برای استفاده زائران راه انداز ی شد