مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-26سياسي

برخورداری 100 درصد روستاهای رشتخوار از نعمت گاز


تا پایان شهریورماه جشن برخورداری 100 درصد روستاهای شهرستان رشتخوار از نعمت گاز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: تا پایان شهریورماه جشن برخورداری 100 درصد روستاهای شهرستان رشتخوار از نعمت گاز برگزار خواهد شد.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با رویکرد انقلابی مسئولان هم افزایی بسیار خوبی در سطح شهرستان رشتخوار ایجاد شده است.

وی در رابطه با موضوع دانشگاه پیام نور رشتخوار، عنوان کرد: علیرغم اینکه دانشگاه پیام نور رشتخوار طی دو سال گذشته در حال جمع شدن بود، اما با پیگیری های صورت گرفته تنها دانشگاه شهرستان برگردانده شد و امروز دانشگاه رشتخوار 300 دانشجو دارد.

باهوش با بیان اینکه دانشگاه پیام نور رشتخوار در سال 1386 آغاز به کار کرده است، گفت: امیدواریم با همت ریاست دانشگاه و همراهی مردم، در اول مهر تعداد دانشجویان مرکز به 500 نفر در تکمیل ظرفیت برسد.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در موضوع رتبه های برتر کنکور، یادآور شد: پارسال تنها یک نفر رتبه زیر هزار داشتیم ولی امسال رتبه 12 نفر زیر هزار بود که این باعث افتخار است.

نماینده عالی دولت در رشتخوار در ادامه با بیان اینکه سایت اداری این شهرستان بعد از 16 سال که مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته بود با اعتبار بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 100 درصد روستاهای رشتخوار از نعمت گاز

برخورداری 100 درصد روستاهای رشتخوار از نعمت گاز