مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-19اجتماعي

چند توصیه برای خواب منظم دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس


کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر لزوم تنظیم خواب دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس، گفت: برای اینکه دانش آموزان توانایی ذهنی و قدرت یادگیری کافی و کارایی بالاتری برای دریافت و تجزیه مطالب درسی داشته باشند حداقل به 7 تا 9 ساعت خواب .

- ایسنا/خوزستان کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر لزوم تنظیم خواب دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس، گفت: برای اینکه دانش آموزان توانایی ذهنی و قدرت یادگیری کافی و کارایی بالاتری برای دریافت و تجزیه مطالب درسی داشته باشند حداقل به 7 تا 9 ساعت خواب شبانه باکیفیت نیاز دارند.

قدسیه حکیم زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات بهداشت خواب دانش آموزان اظهار کرد: یکی از مشکلات رایج خواب دانش آموزان در شروع سال تحصیلی، کمبود خواب، خواب نامنظم، دیر به خواب رفتن یا کیفیت پایین خواب است که در صورت تداوم می تواند موجب بروز مشکلات جسمی، روحی، اختلالات خلقی و افت تحصیلی دانش آموزان شود و یکی از داغ ترین چالش های والدین قبل از بازگشایی مدارس، محسوب می شود.

میزان مناسب خواب برای دانش آموز وی افزود: میزان خواب مناسب بر اساس ویژگی های مختلفی مانند میزان فعالیت ذهنی و جسمی، سن و شرایط جسمی افراد تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه برای خواب منظم دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس

چند توصیه برای خواب منظم دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس