مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-08فرهنگي

جزییات پروژه ای که نماهنگ نیست/ تولد یک «آوانما» با محوریت سینما


تهیه کننده آوانمای اربعینی «خداحافظ رفیق» ضمن ارائه توضیحانی درباره نحوه تولید این اثر از ساخت اپیزودهای بعدی این پروژه در آینده خبر داد.

- تهیه کننده آوانمای اربعینی خداحافظ رفیق ضمن ارائه توضیحانی درباره نحوه تولید این اثر از ساخت اپیزودهای بعدی این پروژه در آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) وابسته به سازمان هنری رسانه ای اوج به مناسبت اربعین حسینی طی روزهای گذشته اولین قسمت از پروژه آوانمای خداحافظ رفیق با عنوان بدرقه را به کارگردانی سجاد معارفی و نویسندگی فاطمه سادات حسینی منتشر کرد.

رفاقت، تجربه مشترک، دفاع مقدس، اربعین و چند داستان دیگر مهاجر توحیدپرست تهیه کننده این مجموعه درباره نحوه شکل گیری و ایده اولیه آن گفت: نقطه شکل گیری کار برمی گردد به رفاقتی که من پیش از این با کارگردان کار آقای سجاد معارفی داشتم و در واقع چند سالی است که هر دوی ما به دنبال یک تجربه مشترک در حوزه دفاع مقدس هستیم.

طرح های مختلفی به دستمان رسید تا اینکه به بهانه اربعین حسینی این حس مشترک دوباره زنده شد و برای انجام کار به بهانه فیلم خداحافظ رفیق به ایده ای رسیدیم که آغاز انجام این اتفاق شد.

وی افزود: در این آوانما، نوجوانی مانند نسخه سینمایی خداحافظ رفیق ، با شهدا در ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروژه ای که نماهنگ نیست/ تولد یک «آوانما» با محوریت سینما

جزییات پروژه ای که نماهنگ نیست/ تولد یک «آوانما» با محوریت سینما