مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-28فناوري

60 درصد مردم از سکوهای داخلی استفاده می کنند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای ارتباطات مردم از سال گذشته تاکنون سکوهای داخلی را تقویت کرده ایم که مورد اقبال مردم نیز قرار گرفته است و در حال حاضر 60 درصد مردم از سکوهای داخلی استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه سفر یک روزه به زنجان و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا سرویس هایی برای مردم فراهم کنیم که نیاز آنها به سرویس های مختلف بدون فیلتر شکن برطرف شود، اظهار داشت: برای ارتباطات مردم از سال گذشته تاکنون سکوهای داخلی را تقویت کرده ایم که مورد اقبال مردم نیز قرار گرفته است و در حال حاضر 60 درصد مردم از سکوهای داخلی استفاده می کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ماهانه بیش از 40 میلیون نفر از سکوهای داخلی استفاده می کنند، تصریح کرد: روزانه برخی از سکوهای داخلی بیش از 15 میلیون نفر کاربر فعال دارند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای تحقق دولت هوشمند، گامهای بلندی برداشته است که نخستین آن سال گذشته با افتتاح پنجره ملی خدمات دولت هوشمند محقق شد که هم اکنون همه دستگاه های اجرایی کشور در این بستر حضور دارند و خدمات خود را ارایه می دهند، افزود: از هفته گذشته کیفیت خدماتی که دستگاههای اجرایی از این طریق ارایه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مردم از سکوهای داخلی استفاده می کنند

60 درصد مردم از سکوهای داخلی استفاده می کنند