مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:362023-09-10سياسي

واگذاری زمین برای احداث 30 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)، گفت: در راستای امضای تفاهم نامه همکاری میان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور و استانداری البرز که در قالب قرارگاه اجتماعی با هدف محرومیت زدایی از محله های کم برخوردار استان و توانمند سازی محله های محروم بویژه در حوزه های آب و راه روستایی و مسکن محرومین انجام شده است، هر یک از دستگاه های متولی استان باید نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نماید.

وی افزود: بر این اساس در بازه زمانی چهار ماهه اراضی مناسب از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به منظور احداث مسکن برای قشر محروم استاندر اختیار قرارگاه قرار می گیرد.

افضلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مجموعه نیازها و مطالبات مردم استان در محله ها و روستاهای محروم البرز شناسایی و احصا شده و به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعکس شده است.

وی افزود: علاوه بر احداث مسکن محرومین، آسفالت و بهسازی راه های روستایی، ساماندهی سیستم آبرسانی به روستاهای استان، آبخیزداری و احیای مراتع، توانمندسازی 66 محله محروم استان در حوزه های مختلف نیز مورد توجه است که امید می رود در سایه تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه های مرتبط اجرایی استان شاهد تحقق اهداف و برنامه های قرارگاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین برای احداث 30 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم البرز

واگذاری زمین برای احداث 30 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم البرز