مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-20سياسي

500 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در اسلامشهر برگزار می شود


دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهرگفت:بیش از500 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ اسماعیل جعفری جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء و دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر، ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 500 برنامه ویژه در سطح شهرستان اسلامشهر توسط پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت برگزار می شود.

وی افزود: رژیم حاکم بر کشور عراق در دوران 8 سال جنگ تحمیلی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، اهداف سیاسی مختلفی از جمله براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران و تجزیه میهن عزیزمان، تغییر در مرزهای بین المللی و الحاق بخشی از خاک ایران به عراق و مهم تر از همه اطمینان از توقف صدور انقلاب اسلامی به جهان را دنبال می کرد، که خدا را شاکریم به هیچ یک از این اهداف دست نیافت.

  دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر با اشاره به دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس ملت ایران بیان کرد: 8 سال دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری در زمینه های نظامی، فرهنگی، صنعتی، سیاسی، امنیتی، منطقه ای و مدیریتی داشت که حفظ نظام مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در اسلامشهر برگزار می شود

500 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در اسلامشهر برگزار می شود