مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-24سياسي

ادبیات نوین دنیا در حال شکل گیری است


مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به برخی ویژگی ها و عوامل شاخص انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال رشد، توسعه و گسترش است.

- آیت الله علیرضا اعرافی عصر پنجشنبه دوم شهریور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 79 شهید روحانی و طلبه استان گلستان در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس اظهار کرد: دوران قبل از انقلاب بسیاری از نظریه پردازان پایان عصر دین را اعلام کردند اما انقلاب اسلامی با تاسی به دین و قرآن و نیز حضور مردم و هدایت گری علما به پیروزی رسید و اکنون گفتمان سازی که ملت ایران در سایه معارف اسلامی و مقاومت و پایداری و نثار خون فرزندان و جوانان خود آغاز کرده در جهان در حال تسری است.

وی با بیان اینکه هر ملتی که هویت و گذشته خود را نشناسد قطعا سقوط خواهد کرد افزود: دشمنان برای ایجاد فاصله بین نسل جوان با تاریخ و هویت پرافتخار اسلامی تلاش می کنند و در این راه علما و روحانیون در کنار مطالبه گری، در هدایت نسل جوان نیز مسئولیت سنگینی دارند.

مدیرحوزه های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه پنج هزار شهید طلبه و روحانی کشور تصریح کرد: مجالس شهدا از راه های پیوند دهنده نسل جوان با آرمان ها و تاریخ پرافتخار اسلام و انقلاب اسلامی و استواری در راه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات نوین دنیا در حال شکل گیری است

ادبیات نوین دنیا در حال شکل گیری است