مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-25اقتصادي

عذرخواهی فرماندار بردسکن از کشاورزان


بابت خاموشی های روزهای اخیر چاه های کشاورزی که خسارت زیادی را به پسته باغداران وارد می کند، از باغداران و کشاورزان عذرخواهی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده  اظهار کرد: نقشه های ساختمانی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بردسکن مورد موافقت تهران قرار گرفته و برابر برنامه ریزی انجام شده معاونت درمان  تأمین اجتماعی استان از هفته بسیج عملیات ساخت درمانگاه در این شهرستان آغاز می شود.

فرماندار بردسکن افزود: باتوجه به اینکه تخصیص ساخت ساختمان درمانگاه صورت گرفته است، طبق تقویم اعلام شده در مدت یک سال  ساختمان درمانگاه  ساخته خواهد شد.

 22 روستا دارای تمامی امکانات  رفاهی رییس شورای اداری بردسکن گفت:  از تعداد 23 روستای بخش مرکزی شهرستان 22 روستا دارای امکانات لازم از جمله آب، برق، گاز ونیز 100 درصد از راه آسفالته برخوردار هستند.

در همه روستاهای بردسکن خدمات دولت دیده می شود.

وی در اجرای  طرح تحول روستایی  و اینکه در هفته دولت سال جاری 90 درصد پروژه ها در روستاها  انجام شده است را یادآور شد و افزود:  در هفته دولت امسال 582 میلیارد تومان  هزینه اجرای طرح های قابل افتتاح در شهرستان است که دو طرح شاخص روز شنبه چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت توسط استاندار خراسان رضوی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی فرماندار بردسکن از کشاورزان

عذرخواهی فرماندار بردسکن از کشاورزان